Glasstatuette

Foreningen har fået fremstillet to forskellige glasstatuetter. Statuetterne er fremstillet af krystalglas og har begge motiver relateret til Grønnedal, med våbenskjolde fra Grønlands Kommando, Flådestation Grønnedal samt Ivittuut kommune.
Statuetterne findes i et yderst begrænset antal.

Statuetten er udarbejdet af krystalglas. Statuetten består af to glasstykker (klart og blåt) hvilende på en klar glasfod.
Det klare glasstykke har inskriptionen GRØNNEDAL samt position. Det blå glasstykke har de tre våbenskjolde fra Grønlands Kommando, Flådestation Grønnedal samt Ivittuut Kommune indgraveret.
Statuetten leveres i en flot foret æske.

Fakta:
Højde: 17,5 cm.
Vægt: 410 g. (netto) – 585 g. (i æske)

Pris:
Kr. 200,- for medlemmer
Kr. 275,- for ikke medlemmer.

Hertil kommer forsendelsesudgifter.

Statuetten har de tre våbenskjolde fra Grønlands Kommando, Flådestation Grønnedal samt Ivittuut Kommune  hvilende på en bjælke med teksten GRØNNEDAL indgraveret.
Statuetten leveres i en flot foret æske.

Fakta:
Højde: 19,5 cm.
Vægt: 495 g. (netto) – 740 g. (i æske)

Pris:
Kr. 200,- for medlemmer
Kr. 275,- for ikke medlemmer.

Hertil kommer forsendelsesudgifter.