Grønnedalsfest 2019

d. 23. marts på Hotel Årslev Kro
(ved Aarhus).
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.0.47″ text_font=”|on|||” text_font_size=”16px” text_text_color=”#353535″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” text_orientation=”center” module_alignment=”center” custom_margin=”0px||5px|” use_border_color=”off” border_style=”solid”]Bestyrelsen har modtaget et godt tilbud,
så vi kan holde samme lave priser som i 2018

Lørdag d. 23. marts
14:00 Ankomst
14:30 – 17:00 Generalforsamling/foredrag
18:00 – natmad Festmiddag og hyggeligt samvær
Søndag d. 24. marts
08:00 – 10:00 Morgenbuffet
10:00 Afgang (tak for denne gang)

Egenbetaling

Uden overnatning

Medlemmer kr. 495,-
Ægtefælle/samlever/kæreste kr. 545,-

Med overnatning

Medlemmer kr. 800,-
Ægtefælle/samlever/kæreste kr. 900,-
Tillæg for enkeltværelse kr. 225,-

Egenbetalingen dækker kaffe/te og kage under generalforsam-lingen, festbuffet, kaffe, natmad, overnatning og morgenbuffet – inkl. vin/øl/vand ad libitum fra festbuffet til natmad (slutter kl. 01:00).

Overnatning fredag til lørdag mulig (inkl. 2-retters aftenmenu efter kokken valg og morgenbuffet):

Pris per person i dobbeltværelse: kr. 450,-

Enkeltværelsetillæg: kr. 250,-

Hent invitationen (PDF)
Se deltagerlisten her

Bindende tilmelding skal være afgivet senest d. 1. marts 2019. Vi har fået reserveret værelser, så der er plads til alle, der ønsker overnatning.

Egenbetaling for deltagelse i festen foretages snarest efter tilmelding er givet.

[/et_pb_text][et_pb_contact_form email=”info@groennedalsforening.dk” title=”Deltager i Grønnedalsfesten 2019″ custom_message=”Fra Grønnedalsforenings hjemmeside||et_pb_line_break_holder||Tilkendegivelse om deltagelse i Generalforsamling og Grønnedalsfesten 2019||et_pb_line_break_holder||Navn: %%Navn%%||et_pb_line_break_holder||E-mail: %%E-mail%%||et_pb_line_break_holder||Medlemsnummer: %%Medlemsnummer%%||et_pb_line_break_holder||Antal: %%Antal%%||et_pb_line_break_holder||Ønske om overnatning: %%Ophold%%||et_pb_line_break_holder||Bemærkninger: %%Bemærkninger%%||et_pb_line_break_holder||||et_pb_line_break_holder||Fra Grønnedalsforeningens hjemmeside” success_message=”Tak for din tilmelding. Du vil på et senere tidspunkt få yderligere informationer.” submit_button_text=”Send!” module_id=”et_pb_contact_form_0″ _builder_version=”3.0.99″ title_font=”|700|||||||” title_text_color=”#353535″ form_field_text_color=”#606060″ border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” custom_button=”on” button_text_color=”#000000″ button_bg_color=”#00e4f4″ button_border_radius=”10px” button_use_icon=”default” button_icon_color=”#ffffff” button_text_color_hover=”#ffffff” button_bg_color_hover=”#e02b20″ button_border_color_hover=”#e02b20″ button_border_radius_hover=”10px” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_width=”1px” border_style=”solid” input_border_radius=”0″][et_pb_contact_field field_id=”Navn” field_title=”Navn” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”E-mail” field_title=”E-mail” field_type=”email” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.99″ form_field_font=”||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Medlemsnummer” field_title=”Medlemsnummer” _builder_version=”3.0.47″ border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” input_border_radius=”0″][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Antal” field_title=”Antal” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Ophold” field_title=”Ønske om ophold:” field_type=”radio” radio_options=”%91{%22value%22:%22Deltager uden overnatning%22,%22checked%22:0,%22dragID%22:0},{%22value%22:%22Deltager med overnatning fra fredag til søndag (2 overnatninger)%22,%22checked%22:0,%22dragID%22:1},{%22value%22:%22Deltager med overnatning fra lørdag til søndag (1 overnatning)%22,%22checked%22:0,%22dragID%22:2}%93″ fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.99″ form_field_font=”Open Sans||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Bemærkninger” field_title=”Evt. bemærkninger” field_type=”text” required_mark=”off” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.99″ form_field_font=”Open Sans||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″][/et_pb_contact_field][/et_pb_contact_form][et_pb_text _builder_version=”3.0.47″ text_font_size=”16″ text_text_color=”#353535″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_style=”solid”]Hotel Årslev Kro
Silkeborgvej 900
8220 Brabrand
Tlf.nr.: 8626 0577