Grønnedalsur

Klik på uret for en større version

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”3_4″ _builder_version=”3.0.47″ column_padding_mobile=”on” parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.0.99″ text_font_size=”16px” text_text_color=”#353535″]Vi har helt eksklusivt fået mulighed for, at få fremstillet et Grønnedalsur.

• Uret er i stål og med mørk skive.
• På forsiden er der skrevet “GRØNNEDAL og Grønland” og med Grønlands Kommandos, Flådestations Grønnedals og Ivittuut kommunes våbenskjolde.
• Bagsiden er med teksten “Grønnedal og Ivittuut” samt et Grønlandkort med Grønnedal/Ivittuuts placering samt individuel eksemplarnummering.
• Diameter 44 mm. med læderrem.
• Uret indeholder et Citizen urværk.
• Uret leveres i æske.

Vi kan tilbyde uret til en helt unik pris:
• Pris medlemmer: Kr. 600,-
• Pris ikke medlemmer: Kr. 700,-

• Vejlende pris er kr. 1.195,-

Der haves selvfølgelig 2 års reklamationsret.
Mindre ændringer i designet kan forekomme.

Uret frestilles af Nexo watches Denmark.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.0.99″ text_font=”||||||||” text_font_size=”16px” text_text_color=”#353535″ text_line_height=”1.5em” custom_margin=”|||”]

Desværre alle ure er nu forudbestilt!

Antal tilbage: 0