Kalender2018

Så har Grønnedalsforeningen fået mulighed for at tilbyde skrivebordsbaggrunde med motiver fra Grønnedalsområdet indeholdende kalender for hver måned i 2018.

Baggrundende kan anvendes på computer m.m.

Motiverne er særligt udarbejdet og fremstår med en kunstnerisk malet fremtoning.
Motiverne fremsendes i størrelse 1920 x 1080.

Baggrundene er gratis for medlemmer af Grønnedalsforeningen. For ikke medlemmer er prisen kr. 50,-

Motiverne er velvilligt stillet til rådighed af GrønlandsKalender (www.grkalender.dk)
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.0.47″ column_padding_mobile=”on” parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text admin_label=”Tekst” _builder_version=”3.0.47″ text_font_size=”16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” custom_margin=”||10px|10px” use_border_color=”off” border_style=”solid”]Ja, jeg vil gerne ha’ skrivebordsbaggrundene!
[/et_pb_text][et_pb_contact_form email=”boegsted@boegsted.com” custom_message=”Grønnedalsforeningen – bestilling af skrivebordsbaggrunde||et_pb_line_break_holder||||et_pb_line_break_holder||%%Navn%%||et_pb_line_break_holder||%%Email%%||et_pb_line_break_holder||%%Medlem%%||et_pb_line_break_holder||%%Besked%%||et_pb_line_break_holder||” success_message=”Din bestilling er modtaget!” admin_label=”Kontakt formular” module_id=”et_pb_contact_form_0″ _builder_version=”3.0.99″ border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” button_use_icon=”default” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_width=”1px” border_style=”solid” input_border_radius=”0″ custom_button=”on” button_font=”||||||||” button_bg_color=”#055360″ button_text_color=”#ffffff” button_border_width=”0px” button_icon=”%%20%%” button_on_hover=”off” button_text_color_hover=”#ffffff” button_bg_color_hover=”#e02b20″][et_pb_contact_field field_id=”Navn” field_title=”Navn” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”Open Sans||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Email” field_title=”E-mailadresse” field_type=”email” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”Open Sans||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Medlem” field_title=”Evt. medlemsnummer” required_mark=”off” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”Open Sans||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Besked” field_title=”Evt. besked” field_type=”text” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”Open Sans||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][/et_pb_contact_form][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.0.47″ custom_padding=”0px|0px|0px|0px” custom_padding_tablet=”50px|0|50px|0″ transparent_background=”off” padding_mobile=”off”][et_pb_row custom_padding=”0px|0px|5px|0px” padding_mobile=”off” column_padding_mobile=”on” admin_label=”row” _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.0.47″ column_padding_mobile=”on” parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_gallery gallery_ids=”2298,2299,2300,2301,2302,2303,2304,2305,2306,2307,2308,2309″ posts_number=”12″ show_title_and_caption=”off” show_pagination=”off” zoom_icon_color=”#10707f” hover_icon=”=” admin_label=”Galleri” _builder_version=”3.0.47″ custom_css_gallery_item=”margin: 0 !important;||clear: none !important;||width: 16.66% !important;||” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_width=”1px” border_style=”solid”] [/et_pb_gallery][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]