Kryolitsmykker

Ivittuut er kendt for sin kryolit.

Vi har nu fornøjelsen at tilbyde disse flotte smykker med  dette særlige mineral.

Kryolit er hvidt som sne, derfor det græske navn for is-sten, kryolit.

Grønnedalsforeningen tilbyder slipsenål samt vedhænge i 3 forskellige størrelser. Infatninger m.m. er i sølv.

Smykkerne er fremstillet af Ove Mejlgaard.

[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”https://groennedalsforening.dk/bestilling/” button_text=”Gå til bestilling” button_alignment=”center” _builder_version=”3.0.99″ custom_button=”on” button_text_color=”#ffffff” button_bg_color=”#065e72″ button_icon=”%%3%%” button_on_hover=”off” button_text_color_hover=”#ffffff” button_bg_color_hover=”#e02b20″][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.0.47″ column_padding_mobile=”on” parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://groennedalsforening.dk/wp-content/uploads/2017/11/K-slips-hj.jpg” show_bottom_space=”off” align=”center” _builder_version=”3.0.47″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_width=”1px” border_style=”solid” animation=”off” sticky=”on”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” text_orientation=”center” module_alignment=”center” use_border_color=”off” border_style=”solid”]Slipsenål – kr. 400,- (medlemspris kr. 350,-)
Lille (højde 25 mm) – kr. 350,- (medlemspris kr. 300,-)
Mellem (højde 30 mm) – kr. 450,- (medlemspris kr. 400,-)
Stor (højde 40 mm) – kr. 550,- (medlemspris kr. 500,-)