Mønt

Foreningsmønt

[/et_pb_text][et_pb_divider color=”#0c71c3″ show_divider=”on” height=”10px” disabled_on=”on|on|off” _builder_version=”3.0.91″]

Foreningemønten har på forsiden foreningens mærke, og på bagsiden findes det kendte “Kugnait fjeldet”, det grønlandske flag, orlogsflaget samt inskriptionen “GRØNNEDAL • GRØNLAND” langs kanten.

Foreningsmønten er 45 mm i diameter, 3 mm tyk,  vejer ca. 38 g. og findes i en guld- eller sølvforgyldt udgave.
For at beskytte mønten leveres de enkeltvis pakket i en plastikkapsel (se billede) – vægt 50 g.

Prisen er kr. 50,- pr. stk.

Mønten kan kun købes af medlemmer af Grønnedalsforeningen.
Mønten vil også kunne købes til Grønnedalsfesten.

[/et_pb_button][et_pb_divider color=”#0c71c3″ show_divider=”on” divider_weight=”1px” disabled_on=”on|on|off” _builder_version=”3.0.47″ hide_on_mobile=”on”]
[/et_pb_divider][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]