Østkystrejse 2021

REJSE TIL GRØNLANDS ØSTKYST 2021

[/et_pb_text][et_pb_divider color=”#0c71c3″ show_divider=”on” divider_weight=”2px” disabled_on=”on|on|off” _builder_version=”3.0.47″ hide_on_mobile=”on”]

[/et_pb_image][et_pb_divider color=”#0c71c3″ show_divider=”on” divider_weight=”1px” disabled_on=”on|on|off” _builder_version=”3.0.47″ hide_on_mobile=”on”]

Grønnedalsforeningen planlægger at gennemføre en rejse til Island og Grønlands østkyst primo august 2021.

Rejsen vil indeholde ophold i Reykjavik (3 overnatninger), i Kulusuk (2 overnatninger) og i Tasiilsaq (6 overnatninger).

Følgende udflugter er inkluderet:
Island:
– Besøg i den Blå Lague
– Heldagstur til Lavagrotte og den Gyldne Cirkel
– Heldagstur til Sydkysten

Kulusuk:
– Tur til DYE 4 stationen

Tasiilaq:
– Sejltur forbi Aputsiaq gletsjeren
– Heldagssejltur til Ikateq (nedlagt amerikansk flybase)
– Heldagssejltur til Sermilik-fjorden (inkl. hvalsafari)

BEMÆRK: Der er kun et yderst begrænset antal pladser på maksimalt 10 – 14 personer.

Såfremt du er interesseret i at deltage i Østkystrejsen 2021, kan du tilkende interessen, ved at udfylde formularen til højre. Tilkendegivelsen er på ingen måde bindende. Deltagelse i rejsen vil være efter “først til mølle” princippet.

Deltagelse i rejsen er udelukkende for medlemmer af Grønnedalsforeningen

Ja, jeg er interesseret i at deltage i Østkystrejsen 2021

[/et_pb_text][et_pb_contact_form email=”info@groennedalsforening.dk” custom_message=”Tilmelding til Østkystrejsen 2021:||et_pb_line_break_holder||||et_pb_line_break_holder||Navn: %%Navn%%||et_pb_line_break_holder||E-mail: %%Email%%||et_pb_line_break_holder||Medlemsnummer: %%Medlemsnummer%%||et_pb_line_break_holder||Antal deltagere: %%Antal%%||et_pb_line_break_holder||Evt. besked: %%Besked%%||et_pb_line_break_holder||||et_pb_line_break_holder||Sendt fra Grønnedalsforeningens hjemmeside.” success_message=”Tak for din tentative tilmelding. Den er modtaget, og du vil snart fremgå af deltagerlisten.” submit_button_text=”Send!” module_id=”et_pb_contact_form_0″ _builder_version=”3.0.99″ form_field_font=”||||||||” form_field_text_color=”#353535″ custom_button=”on” button_text_color=”#ffffff” button_bg_color=”#13751d” button_font=”||||||||” button_icon=”%%3%%” button_text_color_hover=”#ffffff” button_bg_color_hover=”#e02b20″][et_pb_contact_field field_id=”Navn” field_title=”Navn” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.99″][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Email” field_title=”E-mailadresse” field_type=”email” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.99″][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Medlemsnummer” field_title=”Medlemsnummer” _builder_version=”3.0.99″][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Antal” field_title=”Antal deltagere” _builder_version=”3.0.99″][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Besked” field_title=”Evt. besked” field_type=”text” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.99″][/et_pb_contact_field][/et_pb_contact_form][et_pb_text _builder_version=”3.0.99″ text_font=”||||||||” text_font_size=”18px” text_text_color=”#353535″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off”]

Klik her for rejseplan samt budget (PDF).

Følgende har vist interesse i Østkystrejsen 2021:
(listen er i den rækkefølge, som tilmelding har fundet sted)
Jan Bøgsted (rejseleder)
Per Hendriksen (2 personer)
Stephan Christensen (1 person)
Anette Greibe (1 person)
Frank Dahlgaard (1 person)
Nils la Cour (1 person)
Kim Valkær (1 person)
Thomas Rasmussen (1 person)
Mogens og Liselotte Pedersen (2 personer)
Finn Jacobsen (1 person)