Tivoli 2019

Tilmelding til GRØNNEDAL I TIVOLI 2019

Torsdag d. 1. august 2019 afholdes Grønland i Tivoli. Denne begivenhed har fundet sted i over 25 år, hvor folk med tilknytning til Grønland mødes. Der afholdes forskellige aktiviteter med fokus på Grønland. Der er forskellig optræden med grønlandske kunstnere, og der findes forskellige boder med produkter relateret til Grønland.

Vi vil gerne benytte denne dag, til at invitere ALLE med tilknytning til Grønnedal og Ivigtut/Ivittuut til GRØNNEDAL I TIVOLI. Vi arrangerer en fællesmiddag kl. 18:00 på restaurant Påfuglen. Kom og få en hyggelig aften og hør eller fortæl om dine oplevelser i Grønnedal.
Foreningen yder tilskud på kr. 50,- pr. medlem.

[/et_pb_text][et_pb_gallery gallery_ids=”3975,369,370,371,372,373,376″ gallery_captions=”,,,,,,” fullwidth=”on” _builder_version=”3.0.99″ auto=”on” auto_speed=”5000″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_width=”1px” border_style=”solid” /][et_pb_text _builder_version=”3.0.99″ text_font_size=”16″ text_text_color=”#353535″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” background_layout=”light”]

Tilmeldte:

Navn
Jan Bøgsted*
Finn og Bodil Larsen*
Johannes Vyff og hustru*
Søren Ulrich Pedersen og ledsager*
Michael og Susanne Bager*
Melvin og Hanne Pedersen*
Carl-Erik og Betina Larsen*
Stephen L. Mielby og hustru*
Bruno Jensen og familie (5 personer)
Erik Hultén (2 personer)*
Anita Ahlgreen*
Søren Naundrup Jensen*
Nils la Cour
Claus u0026amp; Jeanne Rabjerg*
Lisa og Niels-Ole Petersen*
*): Har afgivet menubestilling

For at vi alle får noget at spise, har jeg aftalt med Restarant Paafuglen, at jeg afgiver samlet menubestilling.
Har du ikke nået at tilmelde dig, har jeg aftalt med Paafulen, at I bare kommer. I vil kunne bestille den viste menu 🙂
Jeg har fået følgende gode tilbud (3 retter):

Husets menu i anledning af Grønlænderdagen á kr. 299,-
Forret
• Paafuglens rejecocktail
eller
• Røget laks med spinat, pocheret æg og sauce hollandaise

Hovedret
• Stegt unghanebryst med sauté af majs, knuste kartofler, stegt forårsløg og cremet sauce
eller
• Steak entrecôte serveret med pommes frites og salat. Hertil peber- eller bearnaise sauce (tillæg kr. 50,-)

Dessert
Rom-syltede brombær medd vanilleis, estragon-granité og krystalliseret hvid chokolade

For alle der deltager, har jeg fået et tilbud om entrebilletter til kr. 80,- pr. person (normalpris kr. 130,-)

Er du/I interesseret? – udfyld formularen og angiv om du/I kommer, og ønsker at deltage i en fællesmiddag (og antal).
Bemærk, at der er maksimalt plads til 40 personer, så det er først til mølle!
Skriv gerne i bemærkningsfeltet, hvad du/I ønsker at spise.

Vi ses 🙂

[/et_pb_text][et_pb_contact_form email=”info@groennedalsforening.dk” title=”Ja, jeg/vi kommer” custom_message=”Tilmelding til Grønnedal i Tivoli 2019.||et_pb_line_break_holder||Navn: %%Navn%%||et_pb_line_break_holder||Antal: %%Antal%%||et_pb_line_break_holder||E-mail: %%E-mail%%||et_pb_line_break_holder||Evt. besked: %%Besked%%” success_message=”Tak for tilmeldingen. Det bliver hyggeligt. Du vil få yderligere besked :-)” form_background_color=”#d8d8d8″ module_id=”et_pb_contact_form_0″ _builder_version=”3.0.99″ title_font=”|on|||” title_font_size=”22px” form_field_font=”Open Sans||||” form_field_text_color=”#353535″ border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” custom_button=”on” button_border_radius=”10px” use_border_color=”off”][et_pb_contact_field field_id=”Navn” field_title=”Navn” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Antal” field_title=”Antal” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″][/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”E-mail” field_title=”E-mail” field_type=”email” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.47″ form_field_font=”||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][et_pb_contact_field field_id=”Besked” field_title=”Evt. besked” field_type=”text” fullwidth_field=”on” _builder_version=”3.0.99″ form_field_font=”||||” border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” use_border_color=”off” border_style=”solid” input_border_radius=”0″] [/et_pb_contact_field][/et_pb_contact_form][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]