Bliv medlem

Ønsker du medlemsskab af Grønnedalsforeningen, skal du blot udfylde formularen med alle relevante oplysninger.

Bemærk, at du skal udfylde felterne vedr. opholdsperiode og relation til Grønnedal/Ivittuut.
Alle, som fysisk har været i Grønnedal/Ivittuut, uanset om det har været én time, syv år, som fastboende eller gæst, kan ansøge om medlemskab.

Da foreningen også har en Facebookgruppe (lukket gruppe), bedes du oplyse, om du er på Facebook. Ved at trykke på linket vil du blive dirigeret til Facebook siden. Her kan du anmode om medlemsskab ved at svare på 3 spørgsmål. Du vil herefter blive godkendt når din betaling se nedenfor er modtaget

Når indmeldelsesblanketten er udfyldt og sendt, vil du snarest få tilsendt oplysninger om medlemskabet.

Kontingentet er p.t. kr. 150,-.

Ved indmeldelse vil dit navn, periode samt funktion fremgå af den offentlige medlemsliste på hjemmesiden. Såfremt du ikke ønsker dit navn på listen, skal du gøre opmærksom på dette.

Velkommen

Medlemskabet er først fuldgyldigt, når vi har registret din kontingentindbetaling.

Kontingentet kan indbetales på foreningens konto:

Sparekasse Vendsyssel på
Reg.nr.: 9070
Kontonr.: 0000103128

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

- og få de seneste nyheder

WELCOME,

Enjoy luxury, exclusivity and discretion

NOW TREAT YOURSELF!

Get 25% Off & Free Shipping On Your First Order. Enter Code WELL25SPE